Українська мова, 2 клас
Мовна тема №3
«Іменник. Прикметник.»
І варіант
1.Вкажи рядок, в якому записані іменники, які
відповідають на питання що?
А ліжко, село, кінь
Б сорока, бджола, ластівка
В ліс, дзвіночок, хмара
2. Прочитай вірш.
Мова, наша мова,
Мова кольорова,
В ній гроза травнева
Й тиша вечорова.
Визнач, скільки прикметників вжито у цьому
вірші.
А два
Б три
В чотири
3. Прочитай речення.
У небі світить сонечко та пропливають біленькі хмарки.
Визнач іменник, який означає багато предме - тів.
А сонечко
Б у небі
В хмарки
4. До поданих прикметників добери слова із протилежним значенням.
З р а з о к : гарний – поганий.
Теплий ― ________________________________.
Солодкий ― __________________________________.
Добрий ― ________________________________.
5. Спиши текс, добираючи з дужок необхідну букву.
(Ю, ю)рко та (Є,є)вген люблять тварин. У хлопчи -ків є (П,п)ес (П,п)амір та (П,п)апуга (К,к)еша. А не -
давно (А,а)ндрій подарував братам (Ч,ч)черепаху
(Ч,ч)апу.
Українська мова, 2 клас
Мовна тема №3
«Іменник. Прикметник.»
ІІ варіант
1.Вкажи рядок, в якому записані іменники, які
відповідають на питання хто?
А ліжко, село, кінь
Б сорока, бджола, ластівка
В ліс, дзвіночок, хмара
2. Прочитай вірш.
Дніпро широкий, пісня солов’їна,
на каштанах голуба роса.
Рідний Київ – серце України,
наша слава, гордість і краса.
Визнач, скільки прикметників вжито у цьому
вірші.
А два
Б три
В чотири
3. Прочитай речення.
У лісі зацвіли проліски та підсніжники.
Визнач іменник, який означає один предмет.
А проліски
Б у лісі
В підсніжники
4. До поданих прикметників добери слова із протилежним значенням.
З р а з о к : гарний – поганий.
Холодний ― ________________________________.
Високий― __________________________________.
Радісний ― ________________________________.
   
5. Спиши текс, добираючи з дужок необхідну букву.
(У,у)країна – наш рідний (К,к)рай.Найбільша
(Р,р)ічка (Д,д)ніпро впадає у (Ч,ч)орне (М,м)оре.
На берегах (Д,д)ніпра розкинулось місто (К,к)и-
їв.
|